"Aventura unei calatorii nu poate avea nici un substitut. Ea este o experienta totala, marea oportunitate de a-ti dovedi perspicacitatea." ( Rosalind Massow).

duminică, 6 februarie 2011

Paris - Disneyland

Posted by Real Travel - Lumea vazuta de noi.... On 21:41 7 comments

Disneyland este situat in Marne-La-Valle, un oras aflat in zona de est a Parisului. Cuprinde doua parcuri tematice si un mare centru comercial.


Din momentul in care intri in Disneyland, pasesti in lumea basmelor. Zeci de magazinase te ademenesc cu dulciuri invelite in cele mai deosebite ambalaje, jucariile de plus imbraca forma tuturor personajelor de desen animat, si fiecare parcela de pamant are povestea sa. Poti sa te plimbi prin casa Frumoasei din padurea adormita, sau cea a Familiei Adam, sa faci poze cu Chip si Dale si sa traversezi Texas-ul.

Castelul Frumoasei din padurea adormita
Adam's Family (Familia Adam)

Cel mai ingenios mi s-a parut:
Sa mananc la restaurant cu Pinochio la masa, sa vizionez un film „5D” (nu stiu cati D avea), cert este ca, dupa un sfert de ora de reale cosmaruri, a aparut un caine care a stranutat si ne-a balosit pe toti, pe fata si 1.000 de soareci pe care ii simteam urcandu-se pe pantaloni. Dupa cele doua experiente am „aterizat” intr-un magazin de unde n-am putut sa plec fara Baloo (in marime naturala), pe care ulterior l-am carat cu greu, intr-un ditamai sacul, prin metrou.

Voila Baloo
Ca o mica paranteza, am avut o surpriza legata si de metrou. Dupa atatea zile de stat la Paris in care am colindat zeci de strazi, pana mi s-au desfacut, la propriu, talpile de la adidasi, in metrou, pe scaun, m-a luat somnul. Si cum distanta intre hotelul unde eram cazati si Disneyland era destul de mare, am avut timp sa dorm. Cand m-am trezit, un soc real. Trenul „bananaia” printre copaci...da ati citit bine... In Franta metroul isi face de cap. Umbla cand pe sub pamant, cand pe deasupra, printre cladirile din cartiere. Cam greu insa de digerat, cand esti buimac de somn si stii sigur ca la o statie, undeva, ai luat metroul.

In Disney, cea mai spectaculoasa este Parada. Fara prea multe explicatii ce n-ar putea oricum reda, farmecul ei, va las sa vizionati filmuletul.



Vrejul de fasole, fermecat
Si scumpicile, nebunatice...

Chip si Dale


Disneyland este taramul de vis creat pentru copii, unde cel mai mult se bucura adultii.... 


O seara minunata, tuturor!!!!!!!






7 comentarii:

aici vreau si eu sa ajung si sigur se va intampla asta intr-un an sau doi:D:D:D

superb din ceea ce am vazut si am auzit..felicitari

e visul meu sa ajung macar odata la disney land :X

cred ca nu doar copiii isi doresc sa ajunga aici ci chiar si oamenii mari :)

e foarte frumos.imi doresc mult sa ajung la disney land :X

ce frumos e :X vreau si eu la disney :(

Trimiteți un comentariu