"Aventura unei calatorii nu poate avea nici un substitut. Ea este o experienta totala, marea oportunitate de a-ti dovedi perspicacitatea." ( Rosalind Massow).

marți, 11 ianuarie 2011

Sunt dependenta…. de calatorii!!!!!!!!

Posted by Real Travel - Lumea vazuta de noi.... On 12:02 5 comments

Ma trezesc in fiecare dimineata si numar zilele care ma despart de urmatoarea excursie.
Si, in sfarsit, dimineata plecarii… in sfarsit valiza la care ma uit cu coada ochiului in fiecare zi, timp de 120 de zile, este incarcata si gata de plecare.
Drumul pana la aeroport nu-l tin minte niciodata. Creierul meu incepe sa inregistreze imagini din momentul in care miscarile ritmice ale stewardesei imi dau de stire ca suntem gata de decolare. Imaginile familiare deja, incep sa se succeada uniform si simt pamantul cum imi fuge de sub picioare cand avionul paraseste pista si ne "arunca" inspre cer.
In acel moment, reincepe, de fiecare data, viata mea. Sunt in sfarsit ceea ce vreau sa fiu, sunt in sfarsit acasa…
Acasa oriunde, acasa in necunoscutul ce urmeaza sa-l cercetez, acasa unde locurile noi, traditiile, aromele si oamenii formeaza un intreg dedicat mie, pentru explorare…

Pentru oricare dintre voi incepe lumea cu acelasi sens, pentru toti cei care sunt fericiti cu adevarat doar cand simt sub degete textura fina a unui voucher, dedic acum o mare parte din viata mea….
Si vreau sa retraim impreuna momentele magice care m-au imbogatit, care mi-au construit un singur target existential – CONCEDIUL.


                                                      Muzeul Madame Tussauds  - Amsterdam

5 comentarii:

ai o destinatie prestabilita? sau nu conteaza unde, numai sa pleci?

Calatoria este o experienta unica. Indiferent de destinatia sau scopul acesteia fie el concediu, mini-vacanta sau delegatie in interes profesional. Locurile noi te atrag cu farmecul necunoscutului, locurile vizitate deja se reinventeaza pentru a te invalui in farmecul lor aparte.

Foarte frumos...si sunt de acord, insa - experientele mele se rezuma doar la concedii - delegatii nu am incercat - si nu cred ca am pierdut prea mult - evident e bine sa fie platit de angajator drumul - dar iti si limiteaza timpul de hoinareala...

e foarte frumos sa calatoresti,sa vizitezi,abia astept sa pot face si eu acest lucru

Trimiteți un comentariu