"Aventura unei calatorii nu poate avea nici un substitut. Ea este o experienta totala, marea oportunitate de a-ti dovedi perspicacitatea." ( Rosalind Massow).

luni, 17 ianuarie 2011

La Digue

Posted by Real Travel - Lumea vazuta de noi.... On 19:16 2 comments

Dragii mei ne apropiem de sfarsitul calatoriei in Seychelles, nu inainte insa, de a va preciza ca v-am alcatuit o prezentare ce contine informatii inedite si interesante care nu sunt facute publice pe internet. Fiind o calatorie comuna vreau sa dispuneti de privilegiul de a afla cat mai multe, de a descoperi locurile din ipostaza celui care a fost deja acolo.

Nu stiu daca eu voi mai avea ocazia sa ma intorc, - costul excursiei este destul de piperat -dar sincer sper sa o puteti face voi, si sa considerati, ca e o destinatie pe care nu trebuie, sub nici o forma, sa o ocoliti.
Inainte de a ma retrage spre final, vreau sa ma tin de cuvant si sa va plimb prin cele patru insule ramase neexplorate.

Gradina Silhouette - Seychelles
La Digue – este situata la est de Praslin si este de o frumusete dramatica. Am luat masa la un restaurant de pe plaja, unde am mancat, printre altele, si un soi de banane pitice de un deliciu absolut. Apoi am vazut cum extrag localnicii uleiul, din nucile de cocos.

Prasline insula detine “Gradina Raiului”, fiind inzestrata cu o padure virgina ce face parte din patrimoniul universal din 1984. Se numeste Valle de Mai. (pentru ea, v-am pregatit un video clip pe care il voi publica maine, alaturi de cateva informatii inedite despre Seychelles).

Silhouette – este situata la 20 km de Mahe si este insula cea mai granitica din arhipelag. Pe insula exista un singur hotel, cu 12 vile construite din lemn si piatra. Populatia insulei este de numai 135 persoane. Nu are nici un fel de drumuri, iar potecile sale te indruma intr-un peisaj natural neatins.

North Island – este o insula mica, de numai 2 km², unde exista o statiune privata, ce numara 11 vile, destinate turismului de lux – o noapte intr-o asemenea vila costa 1.800€ de persoana. Detine numai 4 plaje: East Beach, Grande Anse, Cove si Dive Beach.


Va doresc o zi plina de bucurii! Si ne vedem maine…

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu